REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • Pușcașu, Angela (2014)
    Articolul abordează beneficiile gîndirii critice pentru studentii ce învaţă o limbă străină. Pentru a vorbi fluent o limbă străină, nu e suficient să cunoşti sensul cuvintelor sau gramatica acestei limbi. E nevoie de a ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; POSTICA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Scopul acestui articol este de a convinge profesorii de limba engleză ca limbă străină (EFL) că temele pentru acasă sunt într-adevăr benefice, prezentând mai multe exemple de sarcini de înaltă calitate. Argumentul este că ...
  • Portaresco, Tatiana (2015)
    Creativitatea lexicală nu poate fi înteleasă decât în cadrul teoriei generale a dinamicii limbii, dominată de ideea de schimbare. Înnoirea lexicului se realizează prin intermediul celor două surse: împrumutul şi crearea ...
  • Covaliov, Olga (2015)
    În acest articol autoarea abordează tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care au fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele ...
  • Babâră, Eugenia; Tîrsînă, Daniela (2014)
    Subiectul articolului se referă la dezvoltarea competenţelor de comunicare la studenţi. Noi tehnici, de a implica toţi studenţii în procesul de comunicare, de a dezvolta abilităţi creative, gândire critică şi încredere în ...
  • Covaliov, Olga (2014)
    În acest articol autoarea abordează tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care a fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele ...
  • Golubovschi, Oxana; Herţa, Lilia (2017)
    Relatarea propusă este dedicată importanţei utilizării traducerii în clasă, în realizarea procesului de comunicare. Prezentul articol susține ideea că traducerea include toate caracteristicile necesare pentru efectuarea ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    Before the CEFRL there were more models of communication competence, which led to CEFRL. This article tends to analyze only two of them. It speaks about the model of Canale and Swain which comprises 4 main components and ...
  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Although in language teaching/learning the development of language skills is a priority, culture is the channel that optimises language learning. The intercultural method – based more on understanding than description, ...
  • Guidea, Raisa (2014)
    Prezenta lucrare urmăreşte scopul de a pune în discuţie conceptul de conotaţie în limba engleză modernă. Acesta nu pare a fi dificil, la prima vedere, însă a generat numeroase discuţii în lumea ştiinţifică. Ca şi parte ...
  • Tărîţă, Victor (2014)
    In acest articol este abordat rolul semanticii in studierea fenomenelor sintactice. Este important ca in în acest proces sa se aplice principiul onomasiologic si nu numai cel mentalist, formal. Delimitarea parţilor de ...
  • Tiosa, Iuliana (2015)
    This article is a critical depiction of two important currents in pedagogy: instructive learning and structural learning. The basic principles of each pedagogical current and the opinions of different researchers, who, ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Predarea limbilor străine este o arhivă dinamică a învăţământului în care au fost sugerate un sir de modificări în timp. Abordarea comunicativă de predare a limbii (CLT) este considerată o noua eră în predarea limbilor ...
  • Sagoian, Eraneac; Sagoian, Agunic (2014)
    Acest articol se referă la problema creării grilelor de evaluare eficientă a elevilor. El defineşte ce este evaluarea şi cât de important este crearea grilelor pentru evaluare corectă. Descrie caracteristicile cheie şi ...
  • CRAVCENCO, Tatiana (2016)
    The present article focuses on intercultural approach in teaching and learning English as a foreign language. A foreign language instruction cannot be reduced only to teaching of linguistic skills like pho-nology, morphology, ...
  • Cravcenco, Tatiana (2017)
    Articolul în cauză este legat de aspectul intercultural în procesul de predare-învățare a limbii străine. Articolul propune atât activități interculturale, cât și modalități de stimulare a studenților. Educația interculturală ...
  • HERŢA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Dintre genurile folclorice verbale, proverbele sunt cele mai concise, dar nu neaparat cele mai simple ca formă. Proverbele sunt una dintre modalităţile prin care ne exprimăm, care ofera o perspectivă asupra credinţelor şi ...
  • Sofronie, Natalia (2017)
    The researches in the sciences of education have realized the need of exploring the heuristic strategies in teaching. According to the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, ...
  • Lupaşcu, Liliana (2015)
    Este foarte important să realizăm/învăţăm cât mai devreme importanţa identificării şi folosirii diverselor strategii de învăţare. Unele persoane reuşesc singure să identifice şi să folosească eficient strategiile de învăţare, ...
  • PETRICIUC, Lilia; GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Articolul argumentează necesitatea utilizării de texte literare, indiferent de gen, în didactica limbii engleze ca limbă străină, evidenţiindu-se multitudinea de beneficii educaţionale ale acestora începând cu etapele ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account