dc.contributor.author |
CARABET, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-02T10:31:31Z |
|
dc.date.available |
2019-02-02T10:31:31Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
CARABET, Natalia. Actualitatea strategiilor de promovare a imaginii instituției de educație. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 101-109. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1286 |
|
dc.description.abstract |
L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Promovarea imaginii instituției de educație |
en_US |
dc.subject |
Analiza SWOT a organizației |
en_US |
dc.subject |
Marketing educațional |
en_US |
dc.title |
Actualitatea strategiilor de promovare a imaginii instituției de educație |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |