REPOZITORIU UPSC

Actualitatea strategiilor de promovare a imaginii instituției de educație

Show simple item record

dc.contributor.author CARABET, Natalia
dc.date.accessioned 2019-02-02T10:31:31Z
dc.date.available 2019-02-02T10:31:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CARABET, Natalia. Actualitatea strategiilor de promovare a imaginii instituției de educație. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 101-109. Bibliogr.- 7 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1286
dc.description.abstract L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Promovarea imaginii instituției de educație en_US
dc.subject Analiza SWOT a organizației en_US
dc.subject Marketing educațional en_US
dc.title Actualitatea strategiilor de promovare a imaginii instituției de educație en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account