dc.contributor.author |
GÎNJU, Stela |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-27T14:31:04Z |
|
dc.date.available |
2019-01-27T14:31:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
GÎNJU, Stela. Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 85-94. Bibliogr.- 7 titl.. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1284 |
|
dc.description.abstract |
In this article, the author specifies the forms of organization of training in tertiary education: courses, seminars, practical laboratories. An essential emphasis is put on the laboratory lessons of the future teachers from pre-primary education, that form effective praxeological and professional competences. The author describes various ways of making lessons on the example of the ”Theory and Methodology of Familiarization of the Preschoolers with the Environment” course. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Lecția laborator |
en_US |
dc.subject |
Educația timpurie |
en_US |
dc.title |
Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |