REPOZITORIU UPSC

Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie

Show simple item record

dc.contributor.author GÎNJU, Stela
dc.date.accessioned 2019-01-27T14:31:04Z
dc.date.available 2019-01-27T14:31:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation GÎNJU, Stela. Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 85-94. Bibliogr.- 7 titl.. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1284
dc.description.abstract In this article, the author specifies the forms of organization of training in tertiary education: courses, seminars, practical laboratories. An essential emphasis is put on the laboratory lessons of the future teachers from pre-primary education, that form effective praxeological and professional competences. The author describes various ways of making lessons on the example of the ”Theory and Methodology of Familiarization of the Preschoolers with the Environment” course. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Lecția laborator en_US
dc.subject Educația timpurie en_US
dc.title Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account