REPOZITORIU UPSC

Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului

Show simple item record

dc.contributor.author PAVLENCO, Mihaela
dc.date.accessioned 2019-01-27T14:16:03Z
dc.date.available 2019-01-27T14:16:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation PAVLENCO, Mihaela. Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 66-77. Bibliogr.- 9 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1282
dc.description.abstract The process of ensuring the continuity in the formation of geometric representations implies the holistic approach of child personality development of preschool and small school age. In this case, can be conceived the continuous training, when each stage will not function separately from the other, but the instructional-educational process will be organized on the basis of the acquisitions acquired at the previous levels of education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Formare a reprezentărilor geometrice--vârste preșcolare en_US
dc.subject Formare a reprezentărilor geometrice--vârste școlare mici en_US
dc.title Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account