dc.contributor.author |
PAVLENCO, Mihaela |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-27T14:16:03Z |
|
dc.date.available |
2019-01-27T14:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
PAVLENCO, Mihaela. Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 66-77. Bibliogr.- 9 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1282 |
|
dc.description.abstract |
The process of ensuring the continuity in the formation of geometric representations implies the holistic approach of child personality development of preschool and small school age. In this case, can be conceived the continuous training, when each stage will not function separately from the other, but the instructional-educational process will be organized on the basis of the acquisitions acquired at the previous levels of education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Formare a reprezentărilor geometrice--vârste preșcolare |
en_US |
dc.subject |
Formare a reprezentărilor geometrice--vârste școlare mici |
en_US |
dc.title |
Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |