REPOZITORIU UPSC

Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCHI, Tatiana
dc.date.accessioned 2019-01-27T13:41:42Z
dc.date.available 2019-01-27T13:41:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation DUBINEANSCHI, Tatiana. Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 24-33. Bibliogr.- 11 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1278
dc.description.abstract This article focusses on the issue of training and development of the learning to learn competence at the primary school students. It explains the concept of learning to learn competence, its structural elements and are selected some ideas that reflect solutions to the formation of this competence. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Clasele primare en_US
dc.subject Competența--a învăța să înveți en_US
dc.subject Educația 2020 en_US
dc.subject Deprinderi de investigaţie en_US
dc.subject Deprinderi de gândire creativă en_US
dc.subject Deprinderi de evaluare en_US
dc.title Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account