dc.contributor.author |
MARDARI, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-11T16:06:58Z |
|
dc.date.available |
2019-01-11T16:06:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
MARDARI, Alina. Spoken grammar and its role in the English language classroom. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 275-278. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1262 |
|
dc.description.abstract |
În prezent se pune tot mai mult accent pe predarea limbii communicative şi pe autenticitate, recunoscând în acest fel rolul gramaticii vorbite. Acest articol tratează poblemele cheie întâlnite de profesorii ce ţin să încorporeze în cadrul lectiilor de limba engleză gramatica comunicativă şi evidentiază cele şase trăsături specifice gramaticii comunicative. Prezenta comunicare încurajează utilizarea gramatici comunicative în predarea unei limbi străine şi acentuează necesitatea includerii celor şase trăsături menţionate mai sus chiar şi în programele de studii. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
English grammar |
en_US |
dc.subject |
Spoken English--features |
en_US |
dc.subject |
Fillers |
en_US |
dc.subject |
Backchannels |
en_US |
dc.subject |
Phrasal chunks |
en_US |
dc.title |
Spoken grammar and its role in the English language classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |