dc.contributor.author |
COVALIOVA, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T12:14:40Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T12:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
COVALIOVA, Olga. Effective english teaching methods in higher education. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 230-234. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1254 |
|
dc.description.abstract |
Predarea este una din principalele componente ale planificării educaționale, care este un factor-cheie în realizarea planurilor educaționale. Cu toată importanța bunei predări, rezultatele sunt departe de a fi ideale. Studiul calitativ prezent urmăreşte investigarea predării eficiente a limbii engleze în învățământul superior, bazat pe experiențele celor mai buni profesori. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Learning Standards for the Arts Students |
en_US |
dc.subject |
Methods of teaching English |
en_US |
dc.subject |
Learning English--best teaching methods |
en_US |
dc.title |
Effective english teaching methods in higher education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |