dc.contributor.author |
PETRICIUC, Lilia |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T12:01:41Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T12:01:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
PETRICIUC, Lilia. The literary text as a valuable resource in the language classroom. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 222-230. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1253 |
|
dc.description.abstract |
Scopul articolului este de a accentua importanţa reintroducerii textului literar, extrem de marginalizat de către abordarea comunicativ-acţională, la orele de limbă engleză. Actualmente, marea majoritate a manualelor de limbă străină, utilizate la nivel naţional şi international, prezintă o carenţă crasă de texte literare, iar impactul pe termen lung al acesteia se traduce în deficienţe semnificative în interpretarea limbajului cu sens figurat, al gândirii critice şi a competenţei interculturale. Analizând beneficiile textului literar la orele de limbă străină, se indică cum acestea pot fi exploatate pentru a atinge obicetivele învăţării în sec XXI (the four Cs of Learning in the XXI century): colaborare, creativitate, competenţă interculturală, gândire critică. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Literary texts |
en_US |
dc.subject |
Communication--language class |
en_US |
dc.subject |
Creativity--school |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Literature in the School Foreign Language Course |
en_US |
dc.title |
The literary text as a valuable resource in the language classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |