dc.contributor.author |
GOLUBOVSCHI, Oxana |
|
dc.contributor.author |
POSTICA, Oxana |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T11:22:36Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T11:22:36Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
GOLUBOVSCHI, Oxana; POSTICA, Oxana. Benefits of pedagogically sound homework. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 201-209. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1250 |
|
dc.description.abstract |
Scopul acestui articol este de a convinge profesorii de limba engleză ca limbă străină (EFL) că temele pentru acasă sunt într-adevăr benefice, prezentând mai multe exemple de sarcini de înaltă calitate. Argumentul este că nu timpul petrecut pentru pregătirea temelor pentru acasă contează în învăţarea limbilor străine, ci, mai degrabă, tipurile de sarcini - probabil diferite de activităţile tradiţionale, care fac învăţarea mai eficientă. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Sound homework |
en_US |
dc.subject |
English-language teacher |
en_US |
dc.subject |
English lesson |
en_US |
dc.subject |
EFL learners |
en_US |
dc.subject |
Memory tricks |
en_US |
dc.title |
Benefits of pedagogically sound homework |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |