dc.contributor.author |
ȘCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T11:14:53Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T11:14:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
ȘCHIOPU, Lucia. The paradigm of learning theories. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 193-201. Bibliogr.- 12 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1249 |
|
dc.description.abstract |
Abilitățile, cunoștințele și competențele intelectuale sunt toate dobândite prin învățare. Învățarea este procesul de dobândire a experienței intelectuale, înțelegerea asimilării informațiilor, formarea gândirii, sferei afective, voinței și, astfel, formarea sistemului de personalitate. Învățarea a fost abordată în mod diferit de-a lungul timpului de către oamenii de știință: behavioriștii definesc învățarea într-un mod simplist, ca o substituire a stimulilor, realizată intern, prin formarea temporară a legăturilor între diferitele centre nervoase și considerând ca principalii factori de învățare imitația și curiozitatea; cognitiviștii văd învățarea ca acțiuni, operații mentale, care se realizează prin interiorizarea acțiunilor reale; constructiviștii definesc învățarea ca formarea cunoștințelor prin interacțiunea socială. |
en_US |
dc.language.iso |
en_US |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Learning theories |
en_US |
dc.subject |
Cognitive theories |
en_US |
dc.subject |
Cognitivism |
en_US |
dc.subject |
Intuitive methods |
en_US |
dc.subject |
Constructivist theories |
en_US |
dc.subject |
Constructivism |
en_US |
dc.title |
The paradigm of learning theories |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |