| dc.contributor.author | ZUBENSCHI, Ecaterina | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-10T10:16:05Z | |
| dc.date.available | 2019-01-10T10:16:05Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.citation | ZUBENSCHI, Ecaterina. Abordări contemporane în educația copiilor cu CES. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 152-160. Bibliogr.- 8 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1244 | |
| dc.description.abstract | School enrollment means inclusion, ie the education of children with sensory, mental and physical disabilities, in accordance with the individual psychophysical possibilities of child development through the organization of a child-centered education system. Contemporary educational policies ensure the necessary creation of special educational, corrective psycho-pedagogical conditions for children with ESCs, in order to adapt them to the requirements of the ordinary school, ensuring them the right to a quality education, offering equal chances to the values of society. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene | en_US |
| dc.subject | Forumul Mondial al Educaţiei de la Dakar | en_US |
| dc.subject | Legislația internațională și a Republicii Moldova--politici educaționale incluzive | en_US |
| dc.subject | Convenţia ONU din 2006--sistem educaţional incluziv | en_US |
| dc.subject | Strategia europeană 2010-2020--persoanele cu handicap | en_US |
| dc.subject | Învăţămîntul pentru copiii şi elevii cu CES | en_US |
| dc.title | Abordări contemporane în educația copiilor cu CES | en_US |
| dc.type | Article | en_US |