dc.contributor.author |
CHIPERI, Nadejda |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T08:34:59Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T08:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
CHIPERI, Nadejda. Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpuri. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 121-124. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1240 |
|
dc.description.abstract |
The personality of the child in his/her relationships with the others is not isolated. Ther fore, in order to obtain a result, we must remember that an important condition becomes relations with the child's parents. Pre-school children are still not able to form higher forms of group life, but they also tend to work together, and parents responsible for educating children. Thus, there is a permanent request for parental counseling. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Consilierea familiei |
en_US |
dc.subject |
Consilierea părinţilor |
en_US |
dc.subject |
Comunicare--copiii în dificultate |
en_US |
dc.subject |
Consiliere educaţională |
en_US |
dc.title |
Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpuri |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |