REPOZITORIU UPSC

Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpuri

Show simple item record

dc.contributor.author CHIPERI, Nadejda
dc.date.accessioned 2019-01-10T08:34:59Z
dc.date.available 2019-01-10T08:34:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CHIPERI, Nadejda. Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpuri. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 121-124. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1240
dc.description.abstract The personality of the child in his/her relationships with the others is not isolated. Ther fore, in order to obtain a result, we must remember that an important condition becomes relations with the child's parents. Pre-school children are still not able to form higher forms of group life, but they also tend to work together, and parents responsible for educating children. Thus, there is a permanent request for parental counseling. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Consilierea familiei en_US
dc.subject Consilierea părinţilor en_US
dc.subject Comunicare--copiii în dificultate en_US
dc.subject Consiliere educaţională en_US
dc.title Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpuri en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account