REPOZITORIU UPSC

Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități

Show simple item record

dc.contributor.author CIOBANU, Adriana
dc.date.accessioned 2019-01-03T20:15:19Z
dc.date.available 2019-01-03T20:15:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CIOBANU, Adriana. Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p.83-91. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1235
dc.description.abstract This article discusses approaches to the concept of personality, also the personality traits, the attitudinal qualities that the didactic framework must possess. Thus, the personality of the teacher remains as important and decisive as regards the school progress of pupils with disabilities in their formation and recovery. The same techniques are proposed for optimizing the personality of the teaching staff involved in the psycho-pedagogical assistance of children with disabilities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Personalitatea cadrului didactic en_US
dc.subject Aptitudini pedagogice en_US
dc.subject Trăsături de personalitate--dezvoltare--tehnici en_US
dc.title Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account