dc.contributor.author |
RACU, Iulia |
|
dc.contributor.author |
CAȘCAVAL, Alexandru |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-16T12:03:00Z |
|
dc.date.available |
2018-12-16T12:03:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
RACU, Iulia; CAȘCAVAL, Alexandru. Imaginea de sine și abilitățile de comunicare la preadolescenți. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.1 (seria 20), p. 20-29. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1224 |
|
dc.description.abstract |
The article represents the experimental research of self- image and communicative skills at preadolescents. As results we establish that 37,75% of preadolescents have a strong self-image. Self-image is more developed at girl and at pupil from 9th grade. Among communicative skills preadolescent choose in communication competent style. Preadolescents with developed self-image prefer competent style. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Abilitățile de comunicare la preadolescenți |
en_US |
dc.subject |
Corelaţia Bravais-Pearson |
en_US |
dc.subject |
Corelaţia dintre stilurile de comunicare--imaginea de sine la preadolescenți |
en_US |
dc.title |
Imaginea de sine și abilitățile de comunicare la preadolescenți |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |