REPOZITORIU UPSC

Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general

Show simple item record

dc.contributor.author PATRAȘCU, Dumitru
dc.contributor.author ȚAP, Elena
dc.date.accessioned 2018-12-10T15:59:15Z
dc.date.available 2018-12-10T15:59:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation PATRAȘCU, Dumitru; ȚAP, Elena. Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 19), p. 294-301. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1215
dc.description.abstract For work modeling and learning promotion in the digital age, teachers must show fluency in ICT knowledge and be able to manage new technologies and situations. Modeling and facilitating of the actual and emerging digital instruments in order to locate, analyze, evaluate and use information resources to support research and learning, will be possible only when teachers develop digital skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Competența de utilizare a tehnologiilor informaționale en_US
dc.subject Competenţa digitală en_US
dc.subject Competența de utilizare TIC en_US
dc.subject Concepte-cheie ale dezvoltării competenței digitale en_US
dc.subject Cultură digitală en_US
dc.subject Tehnologie en_US
dc.title Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account