dc.contributor.author |
PATRAȘCU, Dumitru |
|
dc.contributor.author |
ȚAP, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-10T15:59:15Z |
|
dc.date.available |
2018-12-10T15:59:15Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
PATRAȘCU, Dumitru; ȚAP, Elena. Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 19), p. 294-301. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1215 |
|
dc.description.abstract |
For work modeling and learning promotion in the digital age, teachers must show fluency in ICT knowledge and be able to manage new technologies and situations. Modeling and facilitating of the actual and emerging digital instruments in order to locate, analyze, evaluate and use information resources to support research and learning, will be possible only when teachers develop digital skills. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Competența de utilizare a tehnologiilor informaționale |
en_US |
dc.subject |
Competenţa digitală |
en_US |
dc.subject |
Competența de utilizare TIC |
en_US |
dc.subject |
Concepte-cheie ale dezvoltării competenței digitale |
en_US |
dc.subject |
Cultură digitală |
en_US |
dc.subject |
Tehnologie |
en_US |
dc.title |
Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |