REPOZITORIU UPSC

Continuitatea formării competențelor de autoeducație la elevii de vârstă școlară mică în contextul școală – familie

Show simple item record

dc.contributor.author POPA, Natalia
dc.date.accessioned 2018-12-10T07:30:28Z
dc.date.available 2018-12-10T07:30:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation POPA, Natalia. Continuitatea formării competențelor de autoeducație la elevii de vârstă școlară mică în contextul școală – familie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 19), p. 231-242. Bibliogr.- 15 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1207
dc.description.abstract The literature analysis, our observations, results of questioning and conversation with teachers demonstrate the possibilities of achieving quality self/education and the need to make an intellectual and moral-volitional effort, both from students, parents and teachers towards self-training, self-education and lifelong learning. In this respect, the matrix of main achievements of small pupil, guiding adults towards strategies that can be applied to stimulate self-education primary school children has been developed. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Competențe--autoeducație--elevi de vârstă școlară mică en_US
dc.subject Şcoală --familie en_US
dc.subject Autoeducația școlarului mic en_US
dc.title Continuitatea formării competențelor de autoeducație la elevii de vârstă școlară mică în contextul școală – familie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account