REPOZITORIU UPSC

Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională

Show simple item record

dc.contributor.author ȚĂRNĂ, Ecaterina
dc.contributor.author
dc.date.accessioned 2018-12-05T13:46:39Z
dc.date.available 2018-12-05T13:46:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation ȚĂRNĂ, Ecaterina. Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 19), p. 116-126. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1192
dc.description.abstract Fairness in communicative behavior creates a positive self-image, which is reflected immediately in the effectiveness of the actions we take to establish relationships with those around us. Social and professional integration is the set of activities that rookie teacher must sometimes undergo towards changes in their communicative behavior or in learning certain techniques and communication strategies to adapt effectively to the environment. This requires the development of debutant teachers' capacity to respond to the professional environment demands against its own professional development requirements and requires knowledge of specific elements of communicative behavior. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Comportament comunicativ en_US
dc.subject Perceperea realității--gândire--acțiune--sentiment en_US
dc.subject Gândirea pozitivă en_US
dc.subject Atributele impresiei pozitive en_US
dc.subject Norme de conduită comunicativă en_US
dc.title Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account