REPOZITORIU UPSC

Diminuarea abandonului şcolar prin activităţi socio-psiho-educative

Show simple item record

dc.contributor.author VÎRLAN, Maria
dc.contributor.author DIȚA, Maria
dc.date.accessioned 2018-06-19T13:04:09Z
dc.date.available 2018-06-19T13:04:09Z
dc.date.issued 2018-01
dc.identifier.citation VÎRLAN, Maria; DIȚA, Maria. Diminuarea abandonului şcolar prin activităţi socio-psiho-educative = Reduction of School Dropout Through Psycho-Social-Educational Activities. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2018, № 1(50), p. 43-55. Bibliogr.: p. 55 en_US
dc.identifier.issn 1857-0224
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1119
dc.description Abandonul şcolar nu este o problemă nouă, de-a lungul timpului au fost realizate multiple cercetări pentru identificarea şi prevenirea eşecului şcolar. Odată cu trecerea timpului şi apariţia unor noi factori ce contribuie la acest fenomen negativ în rândul elevilor, schimbarea viziunii educativ–informative şi formative, egalitatea de şanse privind educaţia, suportul psihopedagogic oferit în şcoli, este necesară o implicare a tuturor factorilor ce contribuie la educaţia şcolară pentru stoparea şi eventual eradicarea acestui fenomen. Prin abandon şcolar se desemnează, în general, ansamblul comportamentelor care încalcă sau transgresează normele sau valorile şcolare. Aşadar, devianţa şcolară va include totalitatea conduitelor care se abat de la normele şi valorile care reglementează mediul şcolar. Ele sunt precizate în regulamentele şcolare şi în cele de ordine interioară. en_US
dc.description.abstract School dropout is not a new problem, over time many studies were conducted to identify and prevent school failure. With the passage of time and the emergence of new factors contributing to this negative phenomenon among students, changing vision educational information and training, equal opportunity in education, support psychopedagogical offered in schools is needed from all stakeholders contributing to education school for stopping and eventually eradicate this phenomenon. The school dropout is designated generally all behaviors that violate or transgress rules or school values. So ‖school deviance will include all behaviors that deviate from the norms and values that govern the schools. They are generally in school regulations and the internal order. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Abandon scolar en_US
dc.subject Devianta scolara en_US
dc.subject Mediu scolar en_US
dc.subject Interventie psihologica en_US
dc.title Diminuarea abandonului şcolar prin activităţi socio-psiho-educative en_US
dc.title.alternative Reduction of School Dropout Through Psycho-Social-Educational Activities en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account