dc.contributor.author |
CHIRIAC, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-25T10:30:22Z |
|
dc.date.available |
2018-01-25T10:30:22Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Chiriac, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice = Learning with MOOC: pedagogical insights. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2017, nr. 2(36), p. 38-43. Bibliogr.: p. 43 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.issn |
eISSN 2587-330X |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1113 |
|
dc.description |
This article describes the pedagogical
aspects of learning witht help of Massive Open Online Courses (MOOC)s. MOOCs are
based on strong pedagogical methodologies
developed in accordance with needs of
modern learners. |
en_US |
dc.description.abstract |
În acest articol se analizează aspectele
pedagogice ale învățării cu ajutorului
cursurilor masive deschise online (MOOC).
Cursurile MOOC se bazează pe metodologii
pedagogice dezvoltate în conformitate cu
nevoile cursanților moderni. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii educationale moderne |
en_US |
dc.subject |
MOOC (cursuri masive deschise online) |
en_US |
dc.subject |
e-learning |
en_US |
dc.subject |
Învatamant online |
en_US |
dc.subject |
Învatamant deschis |
en_US |
dc.title |
Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice |
en_US |
dc.title.alternative |
Learning with MOOC: pedagogical insights |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |