REPOZITORIU UPSC

Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author CHIRIAC, Tatiana
dc.date.accessioned 2018-01-25T10:30:22Z
dc.date.available 2018-01-25T10:30:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Chiriac, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice = Learning with MOOC: pedagogical insights. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2017, nr. 2(36), p. 38-43. Bibliogr.: p. 43 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.issn eISSN 2587-330X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1113
dc.description This article describes the pedagogical aspects of learning witht help of Massive Open Online Courses (MOOC)s. MOOCs are based on strong pedagogical methodologies developed in accordance with needs of modern learners. en_US
dc.description.abstract În acest articol se analizează aspectele pedagogice ale învățării cu ajutorului cursurilor masive deschise online (MOOC). Cursurile MOOC se bazează pe metodologii pedagogice dezvoltate în conformitate cu nevoile cursanților moderni. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Tehnologii educationale moderne en_US
dc.subject MOOC (cursuri masive deschise online) en_US
dc.subject e-learning en_US
dc.subject Învatamant online en_US
dc.subject Învatamant deschis en_US
dc.title Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice en_US
dc.title.alternative Learning with MOOC: pedagogical insights en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account