REPOZITORIU UPSC

PARTICULARIZAREA CAPACITĂȚILOR CONSTRUCTIV-TEHNOLOGICE LA ELEVII CU DIZABILITĂȚI MINTALE

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEAVSCHI, Viorica
dc.date.accessioned 2018-01-24T09:56:24Z
dc.date.available 2018-01-24T09:56:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CERNEAVSCHI, Viorica. PARTICULARIZAREA CAPACITĂȚILOR CONSTRUCTIV-TEHNOLOGICE LA ELEVII CU DIZABILITĂȚI MINTALE = CUSTOMIZING CONSTRUCTIVELY-TECHNOLOGICAL CAPACITIES IN THE PUPILS WITH MENTAL DISABILITIES. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2017, № 4(49), p. 78-89. Bibliogr.: p. 89 en_US
dc.identifier.issn 1857-0224
dc.identifier.issn eISSN 1857-4432
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1107
dc.description În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la nivelul de formare la elevii cu dizabilități mintale a capacităților constructiv-tehnologice drept componente de bază ale culturii muncii. Planificarea acţiunilor este o componentă importantă, o etapă de bază ce determină eficienţa oricărei activităţi umane. Programarea activităţii de muncă de către elevii cu dizabilități mintale se caracterizează printr-un şir de particularităţi specifice. en_US
dc.description.abstract This article presents the findings of the experimental finding with reference to the formation level at the mentally disabled pupils of the constructively-technological capacities as the basic components of the work culture. Action planning is an important component, a basic step that determines the effectiveness of any human activity. The programming of work activity by pupils with mental disabilities is characterized by a number of the specific particularities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject psihopedagogie speciala en_US
dc.subject elevi cu deficiente mintale--capacități constructiv-tehnologice en_US
dc.subject cultura muncii en_US
dc.subject educatie tehnologica en_US
dc.title PARTICULARIZAREA CAPACITĂȚILOR CONSTRUCTIV-TEHNOLOGICE LA ELEVII CU DIZABILITĂȚI MINTALE en_US
dc.title.alternative CUSTOMIZING CONSTRUCTIVELY-TECHNOLOGICAL CAPACITIES IN THE PUPILS WITH MENTAL DISABILITIES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account