dc.contributor.author |
CERNEAVSCHI, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-24T09:56:24Z |
|
dc.date.available |
2018-01-24T09:56:24Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CERNEAVSCHI, Viorica. PARTICULARIZAREA CAPACITĂȚILOR CONSTRUCTIV-TEHNOLOGICE LA ELEVII CU DIZABILITĂȚI MINTALE = CUSTOMIZING CONSTRUCTIVELY-TECHNOLOGICAL CAPACITIES IN THE PUPILS WITH MENTAL DISABILITIES. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2017, № 4(49), p. 78-89. Bibliogr.: p. 89 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0224 |
|
dc.identifier.issn |
eISSN 1857-4432 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1107 |
|
dc.description |
În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la nivelul de
formare la elevii cu dizabilități mintale a capacităților constructiv-tehnologice drept componente de
bază ale culturii muncii. Planificarea acţiunilor este o componentă importantă, o etapă de bază ce
determină eficienţa oricărei activităţi umane. Programarea activităţii de muncă de către elevii cu
dizabilități mintale se caracterizează printr-un şir de particularităţi specifice. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article presents the findings of the experimental finding with reference to the formation
level at the mentally disabled pupils of the constructively-technological capacities as the basic
components of the work culture. Action planning is an important component, a basic step that
determines the effectiveness of any human activity. The programming of work activity by pupils with
mental disabilities is characterized by a number of the specific particularities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala |
en_US |
dc.subject |
elevi cu deficiente mintale--capacități constructiv-tehnologice |
en_US |
dc.subject |
cultura muncii |
en_US |
dc.subject |
educatie tehnologica |
en_US |
dc.title |
PARTICULARIZAREA CAPACITĂȚILOR CONSTRUCTIV-TEHNOLOGICE LA ELEVII CU DIZABILITĂȚI MINTALE |
en_US |
dc.title.alternative |
CUSTOMIZING CONSTRUCTIVELY-TECHNOLOGICAL CAPACITIES IN THE PUPILS WITH MENTAL DISABILITIES |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |