Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • BUCUCI, Olesea (2015)
    Vocabularul este primul şi cel mai important pas în studierea unei limbi străine. Studierea unei limbi străine poate fi interactivă şi interesantă prin introducerea unor exerciţii de vocabular. Acest articol este o încercare ...
  • BARBAROȘ Ninel (2015)
    În timp ce cercetările (PISA), privind promovarea lecturii în rândurile tinerilor din Europa,vizează mai mult extragerea corectă de informaţii din texte, cercetările de socializare a lecturii accentuează din în ce mai ...
  • BALTAG, Veronica (2015)
    Studierea gramaticii limbii engleze este foarte importantă. Toate aspectele sunt importante, dar gramatica este important să o înţelegi, deoarece în limba română nu avem unele timpuri pe care le avem în limba engleză. ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; TÎRSÎNĂ, Daniela (2015)
    În materialul prezentat spre publicare, autorii evidențiază importanța competenței comunicative la etapa integrării și globalizării, ca rezultat al semnificației limbii engleze în lume, și sarcinilor de a pregăti specialiști ...
  • AUZEAC, Sergiu (2015)
    Articolul dat conţine informaţie despre contribuţiile grecilor antici aduse societăţii moderne. În rezultatul cercetărilor efectuate s-a stabilit că Grecia antică a adus contribuţii considerabile societăţii contemporane. ...
  • VASILACHE, Andrei (2014)
    În acest articol se compară exemple de cuvinte care conţin Regulile de Ortografie în română şi engleză. Elementul cheie este diferenţa dintre scriere şi pronunţie, corespunzător. Obiectivul principal este de a stabili acea ...
  • TIOSA, Iuliana (2014)
    În acest articol sunt scoase în evidenţă metodele de însuşire a vocabularului. Cercetarea debutează cu 3 etape decisive ale lucrului cu vocabularul. În cadrul acestor trei etape sunt enumerate procedee efective de asimilare ...
  • TĂRÎȚĂ, Victor (2014)
    In acest articol este abordat rolul semanticii in studierea fenomenelor sintactice. Este important ca in în acest proces sa se aplice principiul onomasiologic si nu numai cel mentalist, formal. Delimitarea parţilor de ...
  • SURUGIU, Dorina (2014)
    The European integration towards which the Republic of Moldova is aspiring to requires major changes in different essential sectors, amongst which is education. A primary role in our country's integration plays ...
  • SOLCAN, Angela; GUZUN, Maria (2014)
    To develop the expression with productive character, we have to share the process of teaching a foreign language in phases of formation the skills and the phase of using these skills in the activity of communication. We ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2014)
    Acest articol tratează romanul lui Joseph Conrad “Inima întunericului”. Prin decoruri, simboluri şi stilul impresionist, J. Conrad ilustrează impactul epifaniei lui Marlow asupra descrierii umanităţii şi a responsabilităţilor ...
  • SCHIOPU, Lucia (2014)
    Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în ...
  • SAVA, Anastasia (2014)
    Heuristic methodology is currently growing, having mainly applied importance. This heuristic guidance comes as a response to verbalism and formalism established for a long time in school practice. Heuristic methodology ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2014)
    Acest articol se referă la problema creării grilelor de evaluare eficientă a elevilor. El defineşte ce este evaluarea şi cât de important este crearea grilelor pentru evaluare corectă. Descrie caracteristicile cheie şi ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • PLESCENCO, Galina (2014)
    Caracterizarea este procesul creării unui caracter în literatură. Caracterizarea directă este prezentată explicit de către narator sau de către personaje. Caracterizarea indirectă prezintă personajele prin diferite metode, ...
  • NICOLAEV, Eudochia (2014)
    Acest articol reflectă diferite puncte de vedere ale experimentelor făcute de diferiţi cercetători şi universităţi din Europa şi America. Conţine analize scurte, concluzii şi recomandări. Grupurile de studenţi sunt de ...
  • MARDARI, Alina (2014)
    Articolul tratează “lectura” ca una dintre cele mai eficiente metode de învaţare şi predare a unei limbi străine, în cazul dat al limbii engleze. Pentru a atinge o competenţa înaltă cu ajutorul acestei metode, profesorul ...
  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (2014)
    Scopul acestui articol este de a arăta modul în care învățarea prin cooperare poate fi folosit pentru a facilita evaluarea alternativă în clasă. Învățarea prin cooperare se bazează pe principiile de interdependență pozitivă, ...
  • GUȚU, Eugenia (2014)
    Majoritatea lingviștilor francezi și români menționează că problema categoriei semantico-funcționale a modalității reprezintă o valoroasă cercetare comparativă a limbilor franceză și română, problemă ce stă în atenția ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account