Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • COPACINSCHI, Angela (2017)
    In the present study I propose to myself to investigate the language facts of the systemic and pragmatic-discursive plan, which are interconnected with each other, that facilitates the interpretation of new concepts and ...
  • CHISELIOV, Victor (2017)
    În acest articol autorul analizează structurile sintactice tipice pentru limba germană modernă, elementul determinant fiind considerat pronumele nehotărît „man”. Aceste structuri sintactice sunt în relaţii de sinonimie cu ...
  • CEBAN, Valeriu (2017)
    Types of lexical meanings of phraseological units have been described in the article. The appropriate time to integrate a given phraseological unit into a student’s vocabulary depends on the characteristics of the lexical ...
  • CARACAȘ, Olimpia (2017)
    În acest articol se abordeazǎ unele dificultǎți întâlnite la vorbitorii de limbǎ romậnǎ, la pronunțarea unor consoane englezești și pune accent pe unele indicații ce pot sǎ le ajute sǎ înfrunte aceste dificultǎți.
  • BULAT, Ana (2017)
    Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (2017)
    Cercetarea propune o viziune integratoare a unor probleme importante de semiotică şi de teorie a lecturii prin abordarea interdisciplinară. În articol se analizeaza interpretarea textului orientat spre patrunderea în sensul ...
  • BUCUCI, Olesea (2017)
    Capacitatea de a citi intr-o limba straina aduce multe bucurii, dar si mult „necaz”, atât pentru profesori cât si pentru studenti. In articol sunt prezentate o variatie de activitati de imbunatatire a capacității și ...
  • BARBAROȘ, Ninel (2017)
    The cognitive maps have a positive impact on the reading competence. Through this method the university teachers lead the reading activity, which implies decoding, comprehension and interpretation. The cognitive maps ...
  • BALTAG, Veronica (2017)
    Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în ...
  • BABĂTĂ, Eugenia; TANER, Ilgin; USATÎI, Larisa (2017)
    Articolul prezent tratează problema învăţării gramaticii limbii engleze prin aplicarea diferitor metode şi procedee pentru dezvoltarea competenţei comunicative. Competenţa comunicativă este definită ca relaţia, legătura ...
  • VASILACHE, Andrei (2015)
    Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. ...
  • TIOSA, Iuliana (2015)
    This article is a critical depiction of two important currents in pedagogy: instructive learning and structural learning. The basic principles of each pedagogical current and the opinions of different researchers, who, ...
  • SURUGIU, Dorina (2015)
    A special role in the development of intercultural competence at foreign language classes is played by literature. Through text explorations, the student can acknowledge his own culture and learn to understand and respect ...
  • SOLCAN, Angela (2015)
    La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi ...
  • SOFRONIE, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2015)
    Articolul oferă o prezentare generală a caracteristicilor de bază a personajelor femenine din romanul Jane Eyre de Charlotte Bronte. În baza materialelor autobiografice, în roman este analizată starea interioară a ...
  • SCOLNII Olga (2015)
    A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2015)
    Existenţialismul este o doctrină filozofică caracterizată printr-o accentuare a individualităţii, propagarea libertăţii individuale şi a subiectivităţii. Sartre evidenţiază crearea unei individualităţi ce se bazează pe: ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2015)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi ...
  • RUSU, Vasilisa (2015)
    Limba franceză este foarte bogată în nume proprii. Între numele proprii şi cele comune sunt asemănări şi deosebiri, atât din punct de vedere semantic, cât şi sintactic. În limba franceză se întîlnesc o mare varietate de ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account