Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2014)
    Acest articol tratează romanul lui Joseph Conrad “Inima întunericului”. Prin decoruri, simboluri şi stilul impresionist, J. Conrad ilustrează impactul epifaniei lui Marlow asupra descrierii umanităţii şi a responsabilităţilor ...
  • SCHIOPU, Lucia (2014)
    Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în ...
  • SAVA, Anastasia (2014)
    Heuristic methodology is currently growing, having mainly applied importance. This heuristic guidance comes as a response to verbalism and formalism established for a long time in school practice. Heuristic methodology ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2014)
    Acest articol se referă la problema creării grilelor de evaluare eficientă a elevilor. El defineşte ce este evaluarea şi cât de important este crearea grilelor pentru evaluare corectă. Descrie caracteristicile cheie şi ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • PLESCENCO, Galina (2014)
    Caracterizarea este procesul creării unui caracter în literatură. Caracterizarea directă este prezentată explicit de către narator sau de către personaje. Caracterizarea indirectă prezintă personajele prin diferite metode, ...
  • NICOLAEV, Eudochia (2014)
    Acest articol reflectă diferite puncte de vedere ale experimentelor făcute de diferiţi cercetători şi universităţi din Europa şi America. Conţine analize scurte, concluzii şi recomandări. Grupurile de studenţi sunt de ...
  • MARDARI, Alina (2014)
    Articolul tratează “lectura” ca una dintre cele mai eficiente metode de învaţare şi predare a unei limbi străine, în cazul dat al limbii engleze. Pentru a atinge o competenţa înaltă cu ajutorul acestei metode, profesorul ...
  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (2014)
    Scopul acestui articol este de a arăta modul în care învățarea prin cooperare poate fi folosit pentru a facilita evaluarea alternativă în clasă. Învățarea prin cooperare se bazează pe principiile de interdependență pozitivă, ...
  • GUȚU, Eugenia (2014)
    Majoritatea lingviștilor francezi și români menționează că problema categoriei semantico-funcționale a modalității reprezintă o valoroasă cercetare comparativă a limbilor franceză și română, problemă ce stă în atenția ...
  • GUIDEA, Raisa (2014)
    Prezenta lucrare urmăreşte scopul de a pune în discuţie conceptul de conotaţie în limba engleză modernă. Acesta nu pare a fi dificil, la prima vedere, însă a generat numeroase discuţii în lumea ştiinţifică. Ca şi parte ...
  • ГРЕКУ, Жанна (2014)
    In this article the didactic essence and multifunctional aspects of humor are singled out. Humor is considered by the author as a pedagogical means, based on different kinds of comic contradictions (between the form and ...
  • GRĂDINARI, Galina (2014)
    The modern world is the product of ideas, beliefs and values of human imagination and culture that have shaped it over centuries. It has been created out of our minds as much as from the natural environment. The human mind ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana (2014)
    Prezentul articol este dedicat echivalenţei în traducere şi dezvoltării competenţelor de traducere prin utilizarea unor metode şi tehnici. Metodele şi tehnicile menţionate sunt ţintite spre dezvoltarea competenţelor de ...
  • CULEA, Uliana (2014)
    Profesorul de limbă italiană pentru străini, prin alegerea opțiunii de a utiliza Noile Tehnologii în didactică, promovează modalitățile de instruire care aprofundează competențele utilizării noilor tehnologii, ce permit ...
  • COVALIOV, Olga (2014)
    În acest articol autoarea abordează tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care a fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele ...
  • COPACINSCHI, Angela (2014)
    The translation known as transposition marks the evidence of the functional equality. Summing up these notices we can say that at least the category of adverb has some similarities through semantic-pragmatic characteristics, ...
  • CIOBANU, Lilia (2014)
    Este cunoscut faptul că vorbirea este o latură foarte importantă în procesul de predare-invatare a unei limbi. Studiul de fața prezintă metode şi tehnici care au scopul de a facilita acest proces şi de a contribui la ...
  • CHISELIOV, Victor; JALBĂ, Liliana (2014)
    În limba germană verbele modale manifestă uneori o utilizare mai deosebită, şi anume, în expresiile subiective pentru redarea unei acţiuni presupuse. În acest articol se sintetizează capacitatea acestor verbe de a participa ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (2014)
    In this study we talk about the usefulness of contrastive linguistics in teaching foreign languages and literatures. The views of researchers concerning the present theory are divided: on the one hand are those who consider ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account