Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Learning is the activity of people without experience, this is why it’s normal for a scholar to make errors during the formation. Pedagogically, error is an answer or a behavior which doesn’t correspond to what is expected ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Communication in a foreign language is accomplished simultaneously with socio-psychological design of the communicative situation. Communication includes many components, such as: the linguistic aspect, language knowledge ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    This article tends to provide answers to the questions Where are the origins of this method? Where does it come from? How was it implemented in different ages? What was the basic concept? The historical development begins ...
  • CHISELIOV, Victor (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În acest articol, autorul examinează structura sintactică “sein+ Adjektiv auf – bar“, care este de fapt o formă descriptivă a pasivului, tipică limbii germane, din perspectiva gramaticii constructive. Gramatica constructivă, ...
  • GUZUN, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul este dedicat unei teme gramaticale actuale, cu importanţă practică în studierea limbii engleze. Studiul prezintă argumentele savanţilor lingvişti referitor la categoria gramaticală, în care se încadrează formele ...
  • LUPAŞCU, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    „People who blindly place themselves in the collective make themselves something like material, extinguishing themselves as self-determined beings. A willingness to treat others as an amorphous mass fit in with that. A ...
  • USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    The article touches upon the methodology of developing the students' pronunciation competence of the English back monophthong [u] in comparison with the Romanian one. The technology for the development of the pronunciation ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În prezent se pune tot mai mult accent pe predarea limbii communicative şi pe autenticitate, recunoscând în acest fel rolul gramaticii vorbite. Acest articol tratează poblemele cheie întâlnite de profesorii ce ţin să ...
  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul dat are în vizor importanţa scrierii folosind un limbaj clar şi pe înţelesul tuturor, care apare în limba engleză sub numele Plain English. Plain English (sau, în traducere, engleza simplă) este o formă de ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol studiază tendinţele literare din sec XX în literatura engleză şi activitatea literară a marelui autor W. S. Maugham. Deoarece este dedicat romanului „Luna şi doi bani jumătate”, romanul este analizat pas cu ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol tratează importanţa competenţelor productive, precum competenţa de producere orală şi scrisă. Procesul de învăţare a limbilor străine este lent şi continuu şi poate fi văzut ca un şir de provocări ce trebuie ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul dat reflectă posibilități optime de prezentare ale modalităților de asimilare eficientă a foneticii engleze pentru începători. În marea sa parte, cele expuse mai jos descriu modalități de pronunţie ale sunetelor ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care o studiază ca o limbă străină. Chiar și acele limbi care folosesc articolele se deosebesc de limba engleză prin ...
  • GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol evidenţiază umorul ca instrument pedagogic efectiv în procesul de învăţământ. Autorul oferă câteva metode şi mijloace de a face lecţia de limbă engleză mai interesantă, prin diferite tehnici „haioase”, ca ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În acest articol se pune accent pe semnificaţia şi mijloacele de păstrare a stilului operei literare originale în traducere. În procesul de traducere, traducătorul, în mod creativ, reproduce stilul originalului prin ...
  • COVALIOVA, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Predarea este una din principalele componente ale planificării educaționale, care este un factor-cheie în realizarea planurilor educaționale. Cu toată importanța bunei predări, rezultatele sunt departe de a fi ideale. ...
  • PETRICIUC, Lilia (2018)
    Scopul articolului este de a accentua importanţa reintroducerii textului literar, extrem de marginalizat de către abordarea comunicativ-acţională, la orele de limbă engleză. Actualmente, marea majoritate a manualelor de ...
  • HERȚA, Lilia; POSTICA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Modern teaching methods provide an alternative to traditional formulas by offering other methodological and instrumental options that enrich the evaluative practice. In the learning process, teaching, learning and evaluation ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol scoate ȋn evidențǎ unele aspecte de pronunție a vocalelor, inclusiv diftongilor în engleza britanicǎ (RP) și engleza americanǎ (GA). Problema fundamentalǎ a pronunției engleze stǎ în vocalizmul ei și în ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; POSTICA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Scopul acestui articol este de a convinge profesorii de limba engleză ca limbă străină (EFL) că temele pentru acasă sunt într-adevăr benefice, prezentând mai multe exemple de sarcini de înaltă calitate. Argumentul este că ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account