Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol tratează importanţa competenţelor productive, precum competenţa de producere orală şi scrisă. Procesul de învăţare a limbilor străine este lent şi continuu şi poate fi văzut ca un şir de provocări ce trebuie ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul dat reflectă posibilități optime de prezentare ale modalităților de asimilare eficientă a foneticii engleze pentru începători. În marea sa parte, cele expuse mai jos descriu modalități de pronunţie ale sunetelor ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care o studiază ca o limbă străină. Chiar și acele limbi care folosesc articolele se deosebesc de limba engleză prin ...
  • GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol evidenţiază umorul ca instrument pedagogic efectiv în procesul de învăţământ. Autorul oferă câteva metode şi mijloace de a face lecţia de limbă engleză mai interesantă, prin diferite tehnici „haioase”, ca ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În acest articol se pune accent pe semnificaţia şi mijloacele de păstrare a stilului operei literare originale în traducere. În procesul de traducere, traducătorul, în mod creativ, reproduce stilul originalului prin ...
  • COVALIOVA, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Predarea este una din principalele componente ale planificării educaționale, care este un factor-cheie în realizarea planurilor educaționale. Cu toată importanța bunei predări, rezultatele sunt departe de a fi ideale. ...
  • PETRICIUC, Lilia (2018)
    Scopul articolului este de a accentua importanţa reintroducerii textului literar, extrem de marginalizat de către abordarea comunicativ-acţională, la orele de limbă engleză. Actualmente, marea majoritate a manualelor de ...
  • HERȚA, Lilia; POSTICA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Modern teaching methods provide an alternative to traditional formulas by offering other methodological and instrumental options that enrich the evaluative practice. In the learning process, teaching, learning and evaluation ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol scoate ȋn evidențǎ unele aspecte de pronunție a vocalelor, inclusiv diftongilor în engleza britanicǎ (RP) și engleza americanǎ (GA). Problema fundamentalǎ a pronunției engleze stǎ în vocalizmul ei și în ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; POSTICA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Scopul acestui articol este de a convinge profesorii de limba engleză ca limbă străină (EFL) că temele pentru acasă sunt într-adevăr benefice, prezentând mai multe exemple de sarcini de înaltă calitate. Argumentul este că ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Abilitățile, cunoștințele și competențele intelectuale sunt toate dobândite prin învățare. Învățarea este procesul de dobândire a experienței intelectuale, înțelegerea asimilării informațiilor, formarea gândirii, sferei ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    În această cercetare sunt evidențiate elemente de realism în lucrarea „Arms and the Man”(1894) de George Bernard Shaw, o anti-comedie romantică. Prin elementele de realism, Shaw încearcă să prezinte o imagine reală a ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    Articolul dat reprezintă o enumerare caracteristică a unui șir de metode de bază tradiţionale şi moderne, frecvent aplicate în practica predării limbii engleze şi un studiu sub aspect de utilizare practic bazat pe aceste ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    Before the CEFRL there were more models of communication competence, which led to CEFRL. This article tends to analyze only two of them. It speaks about the model of Canale and Swain which comprises 4 main components and ...
  • GUZUN, Tatiana (2017)
    Articolul tratează o temă actuală în domeniul lingvisticii și se referă la tipurile de cuvinte din perspectiva gramaticii constructive, prezentând conceptul de tipuri de cuvinte în cadrul construcției. Studiul abordează ...
  • SURUGIU, Dorina (2017)
    The scientific technological progress and its impact on society requires thorough knowledge from teachers, along with efforts to successfully use them in the teaching/learning process. Undoubtedly, these teaching resources ...
  • SOLCAN, Angela (2017)
    Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie ...
  • SOFRONIE, Natalia (2017)
    The researches in the sciences of education have realized the need of exploring the heuristic strategies in teaching. According to the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2017)
    Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2017)
    Acest articol descrie importanţa dezvoltării competenţei de citire la copii şi valoarea ei educaţională. Acesta specifică ce ar trebui să fie predat în instruirea citirii şi etapele ei de predare (înainte, în timpul şi ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account