Facultatea Limbi şi Literaturi Străine: Recent submissions

  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The theme of "academic freedom" comes back when we talk about a crisis in education. In this article, we want to show that the debate on academic freedom involves redefining the academic environment. Moreover, academic ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând ...
  • LUPAŞCU, Lilia (2019)
    „Expresiile generale cu privire la învăţarea cu ajutorul mediilor, la o cercetare mai aprofundată, sunt aproape imposibile. Diversitatea mediilor este foarte amplă, în cel mai bun caz se poate de reflectat în parte doar ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile ...
  • DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul redǎ unele secvențe referitor la asimilare, ce reprezintǎ procesul de modificare a sunetelor limbii engleze, din cauza ȋnvecinǎrii lor. Ȋn vorbirea curentǎ organele vorbirii trec repede de la o poziție la alta. ...
  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Mobile Assisted Language Learning (MALL) este o relativ nouă abordare de predare – învățare a limbilor, bazată pe utilizarea tehnologiilor mobile, inclusiv telefoane, tablete, ceasuri inteligente, playere, etc. MALL combină ...
  • CRAVCENCO, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    В данной статье речь идет о новых тенденциях в словообразовании английского языка. Наряду с традиционными, появляются новые способы, которые прочно завоевали свое место в словаре современного английского языка.
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În acest articol autorii oferă metode de predare din perspectiva înțelegerii textului literar si poeziei. Limbajul poetic contribue la insusirea gramaticii, semanticii, foneticii și la dezvoltarea imaginației în limba ...
  • GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul prezent abordează problema traducerii unui text poetic. Autorul descrie trăsăturile traducerii poeziei și analizează aspectele teoretice, oferind un exemplu practic. Un interes deosebit prezintă analiza practică ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul abordează importanţa predării vocabularului şi a tehnicilor inovatoare de prezentare a sensului elementelor noi la nivel intermediar. Nevoia din ce în ce mai mare de limba engleză a creat o cerere imensă de ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    In articolul acesta se abordeaza tema valorilor si structurilor familiei. Sunt descrise valorile familiale ca cele sociale, politice si religioase. Este cunoscut faptul că valorile sunt importante in orice situații.
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul studiază importanța și relevanța abordării stilistice a unui text literar la nivel universitar. Dacă vom adopta o abordare stilistică în predarea literaturii, studenții vor avea rolul participativ, deoarece vor ...
  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În articol se discută importanţa culturii tradițiilor și obiceiurilor studentului în procesul de învățare a limbii engleze. Totodată, profesorul trebuie să respecte drepturile studenţilor şi să dea dovadă de toleranţă ...
  • CEBAN, Valeriu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article is about the unequal role of nominative elements in Linguistic World-images. Nominative elements of syncretic semantics reveal quite well some personal characteristics relevant for certain societies. Such ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Prezentul articol face referință la abordările și tehnicile inovative de predare a vocabularului nou de limba engleză. La fel, sunt expuse și prezentate principiile de bază după care trebuie să se conducă profesorul de ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest ...
  • GANGAN, Olesea (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol propune o serie de activităţi pentru predarea-învăţarea limbii engleze prin intermediul modelului flipped classroom (clasa răsturnată), dar, mai întâi de toate, reflectează asupra relevanţei modelului ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Teoriile de învăţare a inteligenţei arată modul în care evoluează inteligenţa, originea şi interacţiunile senzorio-motorii ale subiecţilor cu mediul înconjurător. Aceste teorii sunt de natură constructivă, deoarece insistă ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account