REPOZITORIU UPSC

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Sort by: Order: Results:

  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    This article explores the comprehension during reading at the German language lesson. The article investigates the most relevant definitions and tries to answer the following questions: What does text comprehension mean ...
  • USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    Vocabulary refers to the words that make up a language. Each language and dialect has its own vocabulary. Vocabulary is an important focus of literacy teaching and refers to the knowledge or words, including their structure ...
  • CULEA, Uliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2021)
    Lessicologia della lingua italiana si caratterizza per la precisione analitica degli argomenti trattati e per la linearità dell’impianto. La struttura dell’opera è compatta e di facile utilizzo grazie a una metodica ...
  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The theme of "academic freedom" comes back when we talk about a crisis in education. In this article, we want to show that the debate on academic freedom involves redefining the academic environment. Moreover, academic ...
  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Among the determining factors of the evolution of society in the modern age are democracy and science. The latter organized any activity and gave man the criterion of searching for and finding the truth, while democracy ...
  • IONAȘ, Anatol (Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017)
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    One of the most common types of analysis is the linguistic analysis of the text. Its purpose is to reveal the basic stylistic features of the text, their functions in the work and also to determine the style of the author. ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; TÎRSÎNĂ, Daniela (2015)
    În materialul prezentat spre publicare, autorii evidențiază importanța competenței comunicative la etapa integrării și globalizării, ca rezultat al semnificației limbii engleze în lume, și sarcinilor de a pregăti specialiști ...
  • DENISOV, Emilia; BARBAROȘ, Ninel (2015)
    În prezentul articol este abordată problematica traducerii, analizîndu-se formele şi tipurile ei. Miam propus să comparăm mai multe forme de traducere, pentru a o determina pe cea mai efectivă. Îm central atenţiei a fost ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga; PLESCENCO, Galina; TATARU, Nina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol examinează modalitatea în care se face traducerea la nivel interpretativ. Ideea de la care am pornit această cercetare este că traducătorul trebuie să perceapă implicaţiile textului, interpretările sale ...
  • PETRICIUC, Lilia (2018)
    Scopul articolului este de a accentua importanţa reintroducerii textului literar, extrem de marginalizat de către abordarea comunicativ-acţională, la orele de limbă engleză. Actualmente, marea majoritate a manualelor de ...
  • GRECU, Jana; COVALIOV, Olga; CRAVCENCO, Tatiana; PETRICIUC, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The Guide corresponds to the university curriculum of the English language for graduate and post-graduate students. It acquaints the learners – English teachers - with different types, genres and forms of literature and ...
  • GRECU, Jana; COVALIOV, Olga; CRAVCENCO, Tatiana; PETRICIUC, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The Guide corresponds to the university curriculum of the English language for graduate and post-graduate students. It acquaints the learners – English teachers - with different types, genres and forms of literature and ...
  • ȘCOLNÎI, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Utilizarea instrumentelor informatice si multimediale a cunoscut in ultimii ani o răspîndire foarte largă în predarea limbilor. În prezenta lucrare se propune utilizarea unor instrumente actualmente disponibile pentru ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Pentru a organiza predarea/învățarea eficace a limbii franceze, trebuie de dezvoltat competența situațională și de elaborat direcțiile cadrului situațional, care corespund atitudinilor enunțiative de bază, prezente în ...
  • RUSU, Vasilisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Diversitatea formulelor de politețe și de salut sunt parte integrantă a educației. Cuvinte, precum „mulțumesc / te rog frumos”, formulele de salut, de solicitare a permisiunii, folosite permanent în clasă, grădiniță, ...
  • CHISELIOV, Victor (2017)
    În acest articol autorul analizează structurile sintactice tipice pentru limba germană modernă, elementul determinant fiind considerat pronumele nehotărît „man”. Aceste structuri sintactice sunt în relaţii de sinonimie cu ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul redǎ unele secvențe referitor la asimilare, ce reprezintǎ procesul de modificare a sunetelor limbii engleze, din cauza ȋnvecinǎrii lor. Ȋn vorbirea curentǎ organele vorbirii trec repede de la o poziție la alta. ...
  • CULEA, Uliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2021)
    Monografia a fost concepută ca lucrare de sinteză ce elucidează tema anunțată în titlu. Ea se axează pe alicarea unui model comunicativ-funcțional, care se reflectă în competența de comunicare pragmatică. În procesul de ...
  • BARBAROȘ, Ninel (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    While research (PISA) on promoting reading among young people in Europe, targeting more accurate extraction of information from text, researches social reading emphasizes the increasingly powerful manifestations active and ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account