REPOZITORIU UPSC

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Sort by: Order: Results:

  • LUPAŞCU, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In cultural education, children and young people learn to reflect on their own culture, the culture of others and culture in general. This ability to reflect is generally trained in a number of ways. For example through ...
  • SOFRONIE, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • BULAT, Ana (2017)
    Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile ...
  • SOLCAN, Angela (2017)
    Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Harta euristică cunoscută şi ca hartă conceptuală, mintală, cognitivă, mind map (din limba engleză), a devenit în ultimul timp în didactică o metodă de învăţare foarte eficace ce pune accentul atât pe structurarea gândirii, ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    This paper is about the importance of interdisciplinarity in the process of foreign language teaching and learning at the Faculty of Foreign Languages and Literatures of the “Ion Creangă” State Pedagogical University. This ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol tratează problema învățământului autoreglat al limbii franceze ca limbă străină in cadrul predării – învățării în mediul școlar din Republica Moldova. În cadrul societății actuale caracterizată de schimbări ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Noțiunea de metodă euristică în didactică limbii franceze este relativ nouă, termenul fiind asociat anterior disciplinelor exacte, atunci când Arhiemede, descoperind legea fizicii, a spus: Eureca – am gasit! În didactică, ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Le support La pragmatique du texte a été reconceptualisé en concordance avec le Curriculum National 2019. Le support est prévu pour 35 heures du contact direct / 115 heures du travail individuel Le nombre total d’heures – ...
  • SOLCAN, Angela (2015)
    La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi ...
  • AVORNICESĂ, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Ce recueil d’activités pratiques s’adresse aux étudiants au cycle II – Master dans le cadre du cours Le design éducationnel de la leçon de langue française du programme d’études Didactique de la langue française et stratégies ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In the last decade, the development of creative thinking has become one of the main imperatives of education. Thinking, in general, and creative thinking, in particular, is an essential component of learning. The four ...
  • BULAT-GUZUN, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În ultimii 30 de ani, revoluţia cauzată de migrarea ediţiilor scrise de la formatele clasice – tipărite către formatele digitale – electronice - a provocat o schimbare majoră şi asupra manualelor utilizate de actorii ...
  • RUSU, Vasilisa (2015)
    Limba franceză este foarte bogată în nume proprii. Între numele proprii şi cele comune sunt asemănări şi deosebiri, atât din punct de vedere semantic, cât şi sintactic. În limba franceză se întîlnesc o mare varietate de ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Writing plays an important role in the teaching-learning process of foreign languages. Foreign literature is an academic subject, within the context of which students get acquainted with writers, literary currents and ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Astăzi, noile tehnologii sunt în serviciul învăţământului la toate nivelurile. Practicile inerente de utilizare a NT contribuie la formarea multiplelor competenţe şi în domeniul cercetării. Întrucât numărul documentelor ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    As it is known, in the process of teaching, learning and evaluation of foreign languages, the problem of linguistic interference appears quite often. This difficulty often arises when a foreign language is studied under ...
  • GUȚU, Eugenia (2014)
    Majoritatea lingviștilor francezi și români menționează că problema categoriei semantico-funcționale a modalității reprezintă o valoroasă cercetare comparativă a limbilor franceză și română, problemă ce stă în atenția ...
  • BARBAROȘ Ninel (2015)
    În timp ce cercetările (PISA), privind promovarea lecturii în rândurile tinerilor din Europa,vizează mai mult extragerea corectă de informaţii din texte, cercetările de socializare a lecturii accentuează din în ce mai ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account