REPOZITORIU UPSC

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Browsing Facultatea Limbi şi Literaturi Străine by Title

Sort by: Order: Results:

  • MARDARI, Alina (2015)
    Articolul prezintă o metodă modernă de invaţare a limbii engleze şi de evaluare a cunoştinţelor studenţilor - portofoliul electronic cunoscut sub denumirea e-portfolio. În articol sunt specificaţi factorii ce au contribuit ...
  • CRIVCEANSCHI, Nina; GUZUN, Maria; RADU, Zinaida; ROTARU, Carolina; ROŞCA, Liliana (Univ. Pedagogică de Stat «Ion Creangă», 2003)
    Le présent manuel est destiné aux étudiants de la deuxième année, faculté de Langues et Littératures étrangères. Eclipse 1 insiste tout particulièrement sur l’interaction en classe et sur le développement de l’autonomie ...
  • CRIVCEANSCHI, Nina; GUZUN, Maria; RADU, Zinaida; ROŞCA, Liliana; ROTARU, Carolina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2011)
    Le présent manuel est destiné aux étudiants de la deuxième et troisième année, faculté de langues et littératures étrangères. ECLIPSE 2 c’est une continuation de l’ECLIPSE 1, qui intègre les éléments préconisés dans le ...
  • BUDNIC, Ana (2015)
    The article reveals the fact that intercultural education demands from the school an important process of opening and renewal, matching curricula to the reality of multicultural societies. Schools are basing their work ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe ...
  • COVALIOVA, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Predarea este una din principalele componente ale planificării educaționale, care este un factor-cheie în realizarea planurilor educaționale. Cu toată importanța bunei predări, rezultatele sunt departe de a fi ideale. ...
  • BALTAG, Veronica (2014)
    În acest articol am încercat să evidenţiez rolul folosirii tehnologiilor moderne în predarea limbii engleze, și anume, m-am axat pe predarea vocabularului. Printre tehnologiile moderne care pot fi folosite în predarea ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (UPS "Ion Creangă", 2018)
    Lucrarea monografică Eficientizarea predării limbii engleze prin învățarea personalizată a fost realizată din dorința de a evidenția că studiul limbii engleze constă nu doar în achiziționarea vocabularului și structurilor ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    This article analyzes and researches six relevant typologies of exercises in assimilating grammatical phenomena. These typologies have been selected from the current literature and are analyzed according to the criteria: ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile ...
  • SALLANZ, Josef (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The article outlines the use of memorial literature by the Bessarabian Germans in the master’s course at the UPSC. In addition to conveying literature, working on literary texts should expand the students' ability to ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi scrierea ...
  • LAȘCU, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    The book “English for Biology Learners” is intended for the students at the A2 level and B1 level on the Council of Europe scale, and namely, for the learners of the Faculty of Biology. The aim of the book is to initiate ...
  • VASILACHE, Andrei (Tipogr. UPS ”I. Creangă, 2016)
  • HERȚA, Lilia (UPS "Ion Creangă", 2014)
    The English Verb is for students of English at a middle or 'intermediate' level. This means students who are no longer beginners but who are not yet expert in English. It can be used by students attending classes or by ...
  • DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în ...
  • CARACAȘ, Olimpia (2015)
    Învăţarea unei limbi străine depinde în mod obligatoriu de o pronunţie clară şi coerentă a sunetelor. În acest articol este menţionată necesitatea cunoaşterii în profunzime a principalelor probleme în pronunţie, cu care ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; HERȚA, Lilia (UPS "Ion Creangă", 2017)
  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (UPS “Ion Creangă”, 2017)
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; MARDARI, Alina; HERȚA, Lilia; BUCUCI, Olesea; PORTARESCO, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2013)
    English Essential Course is the book designed and presented for 1st year learners of the English language at teacher training universities. This practical course consists of 10 sections provided with Selected Texts, Grammar ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account