REPOZITORIU UPSC

Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în şcoală

Show simple item record

dc.contributor.author BENCHECI, Ion
dc.date.accessioned 2017-11-16T08:27:06Z
dc.date.available 2017-11-16T08:27:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation BENCHECI, Ion. Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în şcoală = L’aspetto psico-pedagogico della metodologia d’insegnamento di coreografia in scuola. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2017. Nr. 1(35). P. 57-62. Bibliogr.: p. 62 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1081
dc.description Lecțiile de coregrafie propun metode specifice și unice în antrenarea tipurilor de memorie, necesare în viață și în activitatea de muncă a fiecărui om. Copilul învață să redea mișcarea prin corp, mimică, gesturile simțului și retrăirile implementate în muzică. Această opțiune, dezvoltată prin intermediul dansului, ajută copilul să-și controleze emoțiile în viața cotidiană. Ora de dans este construită pe principiile pedagogice ce reflectă specificul obiectului, luând în considerare particularitățile fiziologice și psihologice de vârstă ale copiilor. În așa fel, dansul propune sistemul său de dezvoltare estetică, fizică și spirituală a personalității, dezvoltarea ei armonioasă. en_US
dc.description.abstract Le lezioni di coreografia propongono metodi specifici e unici per la formazione di diversi tipi di memoria, necessaria nella vita e nell’attività di ognuno. Il bambino impara a suonare il movimento tramite il suo corpo, le espressioni facciali, i gesti della sensazione implementati nella musica. Questa opzione, svolta attraverso il ballo, aiuta il bambino a controllare le sue emozioni nella vita quotidiana. La lezione di ballo è costruita sui princìpi pedagogici che riflettono le peculiarità della materia, prendendo in considerazione le particolarità fisiologiche e psicologiche d’età dei bambini. In quest modo, il ballo propone il suo proprio sistema di sviluppo estetico, fisico e spirituale della personalità; uno sviluppo armonioso. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject coregrafie en_US
dc.subject didactica coregrafiei--aspecte psihopedagogice en_US
dc.subject invatamant de cultura generala en_US
dc.title Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în şcoală en_US
dc.title.alternative L’aspetto psico-pedagogico della metodologia d’insegnamento di coreografia in scuola en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account