REPOZITORIU UPSC

Lecția-excursie ca formă de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare în cadrul disciplinei educație tehnologică în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author MANOIL, Olesea
dc.date.accessioned 2017-11-15T13:09:42Z
dc.date.available 2017-11-15T13:09:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation MANOIL, Olesea. Lecția-excursie ca formă de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare în cadrul disciplinei educație tehnologică în clasele primare = Lesson trip as a means of valuing national traditions and crafts in technological education classes in primary school. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2017. Nr. 1(35). P. 53-57. Bibliogr.: p. 57 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1078
dc.description Educația tehnologică reprezintă o dimensiune a educației care contribuie la formarea și dezvoltarea personalității prin aplicarea rațională a cunoștințelor științifice în diferite domenii sociale. Ea are un rol important în promovarea și valorificarea informațiilor etnoculturale din domeniul meșteșugurilor popular-artistice. Pentru eficientizarea procesului de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare la lecţiile de educație tehnologică, se propune utilizarea formelor complementare de organizare a procesului de învățământ, precum lecția-excursie. Valoarea acestor activități de învățare este mare nu doar din punct de vedere instructiv, ci și din punct de vedere educativ, în măsura în care asigură condițiile de aplicare în practică a cunoștințelor și consolidarea lor. en_US
dc.description.abstract Technological education represents a dimension of education, which contributes to formation and development of the personality through rational application of scientific knowledge in various social fields. It has an important role in promoting and harnessing ethnocultural information with regards to national and artistic crafts. To streamline the process of getting the most out of national crafts and traditions of technological education, the use of complementary forms of educational processes, such as lesson-trips, is proposed and encouraged. The value of such learning activities is great not only from a purely instructive point of view but also from an educational point of view, to the extent that it ensures conditions for applying and strengthening the knowledge. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant primar en_US
dc.subject educatie tehnologica--forme--lectie-excursie en_US
dc.title Lecția-excursie ca formă de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare în cadrul disciplinei educație tehnologică în clasele primare en_US
dc.title.alternative Lesson trip as a means of valuing national traditions and crafts in technological education classes in primary school en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account