dc.contributor.author |
HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-07T13:33:37Z |
|
dc.date.available |
2017-11-07T13:33:37Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia. Strategii de realizare a educaţiei incluzive la vîrsta timpurie: suport de curs/ / Efrosinia Haheu-Munteanu; Univ. Ped. de Stat "Ion Creangă" din Chişinău, Fac. Ştiinţe ale Educaţiei, Catedra Pedagogie Preşcolară, Educaţie Fizică şi Dans, Progr. de studiu Metodologia Educaţiei Preşcolare. Chişinău : S. n., 2017 (Tipogr. UPS "Ion Creangă"). 93 p.: tab. ISBN 978-9975-46-342-3. |
en_US |
dc.identifier.issn |
978-9975-46-342-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1066 |
|
dc.description |
Suportul de curs a fost elaborat în baza analizei materialelor elaborate în cadrul mai multor proiecte la nivel național (Proiectul „Pilotarea modelelor de educaţie incluzivă în instituţiile de învățământ preşcolar din R. Moldova” implementat de AO Keystone Moldova şi Programul Educaţional „Pas cu Pas”, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei al R.Moldova şi Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică cu suportul Open Society Foundations / Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă, Programul Copilărie Timpurie; Proiectul „Acces egal la educaţie”, Programul „Comunitate Incluzivă–Moldova”, implementat de către Keystone Moldova în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, cu susţinerea fianciară a Open Society Foundations/Early Childhood Program în parteneriat cu Open Society Foundations/Mental Health Initiatives; Proiectul„Integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcolile generale”, fianţat din grantul oferit Republicii Moldova de Guvernul Japoniei prin Fondul de Politici de Dezvoltare a Resurselor Umane (PHRD), administrat de Banca Mondială şi gestionat de Fondul de Investiții Sociale din Moldova (FISM) și Lumos Moldova; Proiectul „Parteneriate pentru incluziune„susținut financiar de Agenția de Dezvoltare din Republica Cehă și implementat de AO „Femeia și Copilul - Protecție și Sprijin „ în parteneriat cu Caritas Republica Cehă și Ministerul Educației din Republica Moldova) și este destinat masteranzilor Programului de studiu „Metodologia educației preșcolare„ , dar și cadrelor didactice, metodiștilor, mentorilor, directorilor din instituțiile de educație și dezvoltare timpurie. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Proiectul „Pilotarea modelelor de educaţie incluzivă în instituţiile de învățământ preşcolar din R. Moldova” implementat de AO Keystone Moldova şi Programul Educaţional „Pas cu Pas”, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei al R.Moldova şi Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică cu suportul Open Society Foundations / Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă, Programul Copilărie Timpurie; Proiectul „Acces egal la educaţie”, Programul „Comunitate Incluzivă–Moldova”, implementat de către Keystone Moldova în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, cu susţinerea fianciară a Open Society Foundations/Early Childhood Program în parteneriat cu Open Society Foundations/Mental Health Initiatives; Proiectul„Integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcolile generale”, fianţat din grantul oferit Republicii Moldova de Guvernul Japoniei prin Fondul de Politici de Dezvoltare a Resurselor Umane (PHRD), administrat de Banca Mondială şi gestionat de Fondul de Investiții Sociale din Moldova (FISM) și Lumos Moldova; Proiectul „Parteneriate pentru incluziune„susținut financiar de Agenția de Dezvoltare din Republica Cehă și implementat de AO „Femeia și Copilul - Protecție și Sprijin „ în parteneriat cu Caritas Republica Cehă și Ministerul Educației din Republica Moldova |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Tipogr. UPS "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.subject |
invatamant prescolar--educatie incluziva--realizare |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--strategiii--realizare |
en_US |
dc.title |
Strategii de realizare a educaţiei incluzive la vîrsta timpurie |
en_US |
dc.title.alternative |
suport de curs |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |