REPOZITORIU UPSC

Strategii de realizare a educaţiei incluzive la vîrsta timpurie

Show simple item record

dc.contributor.author HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia
dc.date.accessioned 2017-11-07T13:33:37Z
dc.date.available 2017-11-07T13:33:37Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia. Strategii de realizare a educaţiei incluzive la vîrsta timpurie: suport de curs/ / Efrosinia Haheu-Munteanu; Univ. Ped. de Stat "Ion Creangă" din Chişinău, Fac. Ştiinţe ale Educaţiei, Catedra Pedagogie Preşcolară, Educaţie Fizică şi Dans, Progr. de studiu Metodologia Educaţiei Preşcolare. Chişinău : S. n., 2017 (Tipogr. UPS "Ion Creangă"). 93 p.: tab. ISBN 978-9975-46-342-3. en_US
dc.identifier.issn 978-9975-46-342-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1066
dc.description Suportul de curs a fost elaborat în baza analizei materialelor elaborate în cadrul mai multor proiecte la nivel național (Proiectul „Pilotarea modelelor de educaţie incluzivă în instituţiile de învățământ preşcolar din R. Moldova” implementat de AO Keystone Moldova şi Programul Educaţional „Pas cu Pas”, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei al R.Moldova şi Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică cu suportul Open Society Foundations / Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă, Programul Copilărie Timpurie; Proiectul „Acces egal la educaţie”, Programul „Comunitate Incluzivă–Moldova”, implementat de către Keystone Moldova în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, cu susţinerea fianciară a Open Society Foundations/Early Childhood Program în parteneriat cu Open Society Foundations/Mental Health Initiatives; Proiectul„Integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcolile generale”, fianţat din grantul oferit Republicii Moldova de Guvernul Japoniei prin Fondul de Politici de Dezvoltare a Resurselor Umane (PHRD), administrat de Banca Mondială şi gestionat de Fondul de Investiții Sociale din Moldova (FISM) și Lumos Moldova; Proiectul „Parteneriate pentru incluziune„susținut financiar de Agenția de Dezvoltare din Republica Cehă și implementat de AO „Femeia și Copilul - Protecție și Sprijin „ în parteneriat cu Caritas Republica Cehă și Ministerul Educației din Republica Moldova) și este destinat masteranzilor Programului de studiu „Metodologia educației preșcolare„ , dar și cadrelor didactice, metodiștilor, mentorilor, directorilor din instituțiile de educație și dezvoltare timpurie. en_US
dc.description.sponsorship Proiectul „Pilotarea modelelor de educaţie incluzivă în instituţiile de învățământ preşcolar din R. Moldova” implementat de AO Keystone Moldova şi Programul Educaţional „Pas cu Pas”, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei al R.Moldova şi Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică cu suportul Open Society Foundations / Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă, Programul Copilărie Timpurie; Proiectul „Acces egal la educaţie”, Programul „Comunitate Incluzivă–Moldova”, implementat de către Keystone Moldova în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, cu susţinerea fianciară a Open Society Foundations/Early Childhood Program în parteneriat cu Open Society Foundations/Mental Health Initiatives; Proiectul„Integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcolile generale”, fianţat din grantul oferit Republicii Moldova de Guvernul Japoniei prin Fondul de Politici de Dezvoltare a Resurselor Umane (PHRD), administrat de Banca Mondială şi gestionat de Fondul de Investiții Sociale din Moldova (FISM) și Lumos Moldova; Proiectul „Parteneriate pentru incluziune„susținut financiar de Agenția de Dezvoltare din Republica Cehă și implementat de AO „Femeia și Copilul - Protecție și Sprijin „ în parteneriat cu Caritas Republica Cehă și Ministerul Educației din Republica Moldova en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tipogr. UPS "Ion Creangă" en_US
dc.subject invatamant superior pedagogic en_US
dc.subject invatamant prescolar--educatie incluziva--realizare en_US
dc.subject educatie incluziva--strategiii--realizare en_US
dc.title Strategii de realizare a educaţiei incluzive la vîrsta timpurie en_US
dc.title.alternative suport de curs en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account