dc.contributor.author |
КОВАЛЕВА, Е.А |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-01T10:24:15Z |
|
dc.date.available |
2017-11-01T10:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
КОВАЛЕВА, Е.А. Роль самосознания и навыков саморегуляции педагога в создании ненасильственной среды в школе. В: Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2017. № 2(47). С. 110-122. Библиогр.- 7 назв. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1061 |
|
dc.description |
Procesul de umanizare a educației necesită crearea ambianței non violente în cadrul școlii.
Relațiile umanistice în studii presupun crearea atmosferei non violente în cadrul școlii. Autoconștientizarea pedagogului joacă un rol crucial în procesul dat. Atitudinea autopersonală adecvată a pedagogului creează premisele pentru aprecierea corectă a situației pedagogice. Nivelul autoconștientizării pedagogului este legat de autoregulare care creează atmosfera non violentă în cadrul școlii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The humanization of the education requires the creation of non-violent atmosphere at school. Humanist relations in the process of study require the creation of non-violent atmosphere at school. This is due to the professional self-consciousness of the pedagogue. The adequate self-appreciation of pedagogue contributes to the correct appreciation of the pedagogical situation. The level of the pedagogue’s self-consciousness is linked to his self-regulation that assures non-violent atmosphere at school. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.subject |
pedagogie non-violenta |
en_US |
dc.subject |
pedagog--autoreglare |
en_US |
dc.subject |
pedagog--autoconstientizare |
en_US |
dc.subject |
pedagog--autoconstientizare profesionala |
en_US |
dc.subject |
scoala non violenta |
en_US |
dc.title |
Роль самосознания и навыков саморегуляции педагога в создании ненасильственной среды в школе |
en_US |
dc.title.alternative |
Rolul autoconştientizării şi abilităţilor de autoreglare al pedagogului în formarea ambianţei non violente în cadrul şcolii |
en_US |
dc.title.alternative |
The Role of Self-Consciousness and the Skills of the Pedagogue in the Creation of Non-Violent Atmosphere at School |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |