dc.contributor.author |
SOLCAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T11:53:36Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T11:53:36Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Solcan, Angela. L'autonomie de l'etudiant et l'auto construction de son savoir. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 141-152. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1047 |
|
dc.description.abstract |
Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie să posede cunoștințe și deprinderi necesare pentru o achiziționare eficientă a limbii, întrucât a învăța să înveți este baza autoinstruirii. Astfel, rolul școlii este de a-l ajuta să învețe în autonomie, devenind tot mai responsabil de propria sa formare. Doar un profesor autonom poate să-și antreneze elevii într-o activitate autonomă. O greșeală frecventă a profesorilor este de a crede că elevii sunt dotați în mod natural cu capacitatea de a învăța singuri, dar, chiar dacă știm să aplicăm intuitiv strategiile și tehnicile de învățare, aptitudinea de a studia limbile presupune o reflecție atât asupra fenomenului de limbă, cât și asupra procesului de învățare a ei. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
profesor de limbi straine--pregatire profesionala |
en_US |
dc.subject |
profesor de limbi straine--invatare autonoma |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.title |
L'autonomie de l'etudiant et l'auto construction de son savoir |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |