REPOZITORIU UPSC

Strategii educaţionale în contextul învăţării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv

Show simple item record

dc.contributor.author ŞCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2017-10-25T11:46:34Z
dc.date.available 2017-10-25T11:46:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation ŞCHIOPU, Lucia. Strategii educaţionale în contextul învăţării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 31-35. Bibliogr.- 11 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1044
dc.description.abstract Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote independence and personal and professional growth. Educational strategies within cognitive domain help to build the students strengths, to attain student’s goals and satisfy student’s needs. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject didactica limbii engleze en_US
dc.subject didactica limbii engleze--invatamant superior en_US
dc.subject didactica limbii engleze--strategii educationale personalizate en_US
dc.title Strategii educaţionale în contextul învăţării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account