dc.contributor.author |
ŞCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T11:46:34Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T11:46:34Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
ŞCHIOPU, Lucia. Strategii educaţionale în contextul învăţării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 31-35. Bibliogr.- 11 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1044 |
|
dc.description.abstract |
Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote independence and personal and professional growth. Educational strategies within cognitive domain help to build the students strengths, to attain student’s goals and satisfy student’s needs. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--invatamant superior |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--strategii educationale personalizate |
en_US |
dc.title |
Strategii educaţionale în contextul învăţării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |