REPOZITORIU UPSC

Browsing by Subject "Valori"

Browsing by Subject "Valori"

Sort by: Order: Results:

  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    Cet article reflète le soutien théorique de l’éducation aux médias à l’école primaire aux leçons de tutoriel dont le contenue a comme but l'alphabétisation écologique pour la connaissance et la propagation des valeurs par ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Articolul abordează problema necesității realizării educației pentru drepturile copiilor în instituția de educație timpurie, despre necesitatea de a valoriza drepturile copiilor de către adulți- fie părinți sau cadre ...
  • IAROVOI, Rodica (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Acest articol se referă la structura internă a competenței. La categriile de cunoștințe. La importanța lor pentru formarea de competențe. Capitalul social și cel uman și competența de comunicare. Rolul calității ...
  • ŞLEAHTIŢCHI, Mihaela (2018)
    Referindu-ne la valori, în calitatea lor de „principii generale despre dezirabil‖ sau de „lianți de coeziune socială‖, trebuie să avem în vedere că ele sunt acelea care contribuie în mod decisiv la conturarea și cristalizarea ...
  • CEBANU, Lilia; GUDIMA-CIOBANU, Aurelia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    This article reflects the theoretical aspects and good practices in the professional career development of teachers. The concept of career is presented from various points of view, describing career development opportunities ...
  • CROITOR, Alexei (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Prezenta lucrare analizează drepturile copilului ca drepturi fundamentale ale omului, evoluția acestora în cadrul Convenției Europene a drepturilor omului și jurisprudența Curții Europene a drepturilor omului. Vom ...
  • ANTOCI, Diana; ARSENOV, Gabriela (Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019)
    In contemporary society, a particular emphasis is placed on the values that an individual possesses. These require a system of internalized beliefs about what is good and bad. They are formed on the basis of interaction ...