REPOZITORIU UPSC

Browsing by Author "ȚAP, Elena"

Browsing by Author "ȚAP, Elena"

Sort by: Order: Results:

  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Lifelong learning is no longer just one aspect of education and training, it must become the guiding principle for active participation throughout the context of learning, and as a next step it is necessary to implement ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Digital competence is one of the eight key competences, important for any person in a knowledge-based society, implies a safe and difficult use of information society technologies for occupation, leisure and communication. ...
  • PATRAȘCU, Dumitru; ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    For work modeling and learning promotion in the digital age, teachers must show fluency in ICT knowledge and be able to manage new technologies and situations. Modeling and facilitating of the actual and emerging digital ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Rezultatele analizei literaturii de specialitate ne-au permis să stabilim următoarele dimensiuni ale sistemului informațional în managementul formării profesorului: competență profesională, profesionalism, standarde de ...
  • ȚAP, Elena (Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării al Republicii Moldova, 2020)
    Prezentul suport de curs prevede metode și instrumente de estimare obiectivă a rezultatelor individuale obținute de către angajați, având la bază sarcinile și atribuțiile de serviciu, precum și rezultatele organizației ...
  • ȚAP, Elena (2018)
    The article contains a theoretical study on the continuous training of teachers, approached in the context of permanent education. The author gives the specifics of the didactic training of the general education at national ...
  • FRUNZE, Olesea; LAPOȘIN, Emilia; ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    When each person encounters the notion of leader, they have their own glossary to define this notion, but each time they are usually focused on their own experience gained during life, school, university, gang and work. ...
  • ȚAP, Elena; CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    Lucrarea este destinată studenţilor din domeniul Științe ale Educației, managerilor instituțiilor educaționale, cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie, general și profesional tehnic.
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Gestionarea sistemului informațional managerial (SIM) solicită un șir de competențe profesionale de care trebuie să dea dovadă conducătorii instituțiilor de învățământ: competențe manageriale, competențe sociale, competențe ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Existența unui personal motivat, dedicat activității profesionale și orientat spre realizarea misiunii instituției reprezintă unul din factorii de succes în asigurarea performanței optime individuale și organizaționale. ...
  • ȚAP, Elena (Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării al Republicii Moldova, 2020)
    Prezentul suport de curs prevede metode și instrumente de formarea durabilă, umulativă a competențelor personale şi profesionale ale cadrelor de conducere din învățământul general / profesional tehnic și celor care sunt ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Învăţământul ca domeniu prioritar al vieţii sociale, ca ,,întreprindere” de lungă durată, de care depinde formarea celui mai important factor al naţiunii – omul pregătit prin studii, forţă de muncă şi specialişti – nu se ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogica de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The appreciation of the performance of the organization and of the human resources in the organization is an ongoing process of evaluating and influencing the results of work and the behavior of employees at work. This ...
  • ȚAP, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    В связи с ростом требований к информационно-аналитической деятельности директора школы в управленческой науке идёт активный поиск путей эффективного сбора, хранения и анализа школьной педагогической информации. Повышение ...