Abstract:
Ca țară, România urmărește să-și promoveze la nivel internațional autenticitatea, diversitatea tradițiilor și obiceiurilor, potențialul turistic natural și moștenirea cultural-istorică. În secolul XXI, din punct de vedere turistic, massmedia joacă un rol important în promovarea imaginii destinațiilor turistice din România. Scopul acestui studiu științific este de a identifica, analiza, procesa și interpreta datele statistice disponibile despre destinațiile turistice din România cu ajutorul sistemelor de informații geografice (GIS) pentru a informa factorii de decizie locali și turiștii despre adevăratele valori naturale şi valorile culturale ale spaţiului geografic românesc.
Description:
As a country, Romania seeks to internationally promote its authenticity, diversity of traditions and customs, natural tourist potential, and cultural–historical heritage. In the 21st century, from a tourist point of view, mass media plays an important role in promoting the image of tourist destinations in Romania. The purpose of this scientific work is to identify, analyze, process, and interpret the available statistical data about tourist destinations in Romania with the aid of geographic information systems (GIS), in order to inform local decision-makers and tourists about the true natural and cultural values of the Romanian geographical space.