Abstract:
Scopul cercetării: conceptualizarea teoretică a excelenței artistice, elaborarea și validarea experimentală a Tehnologiei de formare a excelenței artistice a cadrelor didactice din învățământul primar.
Obiectivele cercetării: stabilirea fundamentelor epistemologice ale excelenței artistice din perspectiva competențelor artistice în contextul formării profesionale a cadrelor didactice; elucidarea specificului formării excelenței artistice a cadrelor didactice din învățământul primar; conceptualizarea științifică a Modelului teoretic al excelenței artistice a cadrelor didactice; elaborarea și validarea experimentală a Tehnologiei de formare a excelenței artistice în contextul pregătirii profesionale a cadrelor didactice din învățământul primar; descrierea etapizată a dinamicii formării excelenței artistice a cadrelor didactice; formularea concluziilor științifice privind formarea excelenței artistice a cadrelor didactice din învățământul primar.
Description:
The purpose of the research: the theoretical conceptualization of artistic excellence, the development and experimental validation of the Technology of training artistic excellence of primary school teachers.
Research objectives: establishing the epistemological foundations of artistic excellence and artistic skills in the context of the professional training of teachers; elucidating the specifics of the artistic excellence training of primary school teachers; the scientific conceptualization of the theoretical model of the artistic excellence of teachers; the development and experimental validation of the Technology of training artistic excellence in the context of the professional training of primary school teachers; the step-by-step description of the dynamics of the formation of the artistic excellence of teachers; formulating scientific conclusions regarding the formation of artistic excellence of primary school teachers.